Online Naya Diary Ehh sile sile masuk. Jemput Duduk! Penat jek Singgah ^_^: Hari Bersejarah Dalam Hidup

Wednesday, November 4

Hari Bersejarah Dalam Hidup

ASSALAMUALAIKUM....

Fuhhh... Fuhhhh.... Dekat dua tahun mendiamkan diri.. Sorry yea..
Berhabuk debu hama blog kita ni,
InsyaAllah lepasni dah rajin la hakak nak update,
sebab apa?? Sebab hakak dah jadi fulltime housewife sekarang ni
Caya tak, caya tak? ngeee ~

Okey, memandangkan saya dah lama nau tak update..
Jadi, bermacam benda dah berubah sekarang
Dari title, rupa, bentuk dan sewaktu dengannya.. hahahaha :D

Sebelum tu, saya mintak maap la pada sesiapa yg mengenali saya,
yang saya tak sempat nak jemput time wedding saya haritu,
SAYA MINTA MAAF YEEEEEEE~~~
Bukan apa, sejak dua menjak bermenjak menjak ni
memang saya tak taksub dengan online ni
Sentiasa sibukkan diri dengan habiskan study, preparation nak wedding, dan sebagainya..
Jadi nak online ni memanglah tak sempat.

Jadi, now saya nak share la serba sedikit
gambar semasa berlakunya wedding day haritu
Hari dah dekat sebulan lebih jadi wife orang
since 18 Nov 2015

JOm usha usha gambor ~~~~~







Lepas Akad Nikah



Malam Berinai saya pakai songket Royal Blue


Majlis sanding siang belah perempuan


Majlis sanding siang belah lelaki


My Family


Family Mertua di Kota Tinggi



Wahai suami,
Terima Kasih aku ucapkan kepadamu.
Walaupun kita kenal tidak lama,
tidak seperti pasangan lain,
yang bertahun bercinta,
sering bertemu mata,
tetapi kita mampu melahirkan cinta kita
yang tulus suci untuk bersama..
Suamiku,
Akhirnya Allah mendengar luahan kita,
Segala impian kita kini menjadi nyata,
Aku dan kau tinggal di bawah bumbung yang sama,
Makan di meja yang sama, menu yang sama,
Tidur di katil yang sama, berdua.
Sesungguhnya diri ini amat menyayangimu,
mencintaimu dan merindui mu selalu.
Moga kita sama sama kuat menempuhi alam yang baru,
memiliki dan dimiliki,
bahagia selalu.
Berkatilah hubungan ini ya Allah.. Amin..





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Awak Bagi laa komen sikit untuk entry saya, satu pun jadilah :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen